خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/24 - 10:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی خبر داد

اخذ مجوز ماده ۲۳ برای بیمارستان شهر جدید مهستان

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: طی جلسه‌ای با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مجوز ماده ۲۳ بیمارستان شهرجدید مهستان که مطالبه‌ی مردم شریف این شهر بوده گرفته و ابلاغ شده است .

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به پیگیری پروژه های شهری و روستایی حوزه انتخابیه گفت: بر این اساس  طی جلسه‌ای با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مجوز ماده ۲۳ بیمارستان شهرجدید مهستان که مطالبه‌ی مردم شریف این شهر بوده گرفته و ابلاغ شده است .

وی اضافه کرد: برای اعتبار بودجه‌ جهت پروژه‌های دیگر غرب البرز از جمله تونل طالقان، کمربندی نظرآباد و اصلاح و رفع خطرات پروژه جاده هشتگرد به طالقان نیز دستوراتی گرفته شده است چراکه به عمران این شهرها باید توجه شود و مشکل حمل‌و‌نقل داخل شهری و برون شهری باید حل شود.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: همچنین طی جلسه‌ای با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه جهت اجرای طرح هادی ۴۰ روستا و بازنگری طرح هادی ۵۰ روستا در غرب استان البرز در دستور کار قرار گرفت.

حدادی افزود: البته برای ایجاد اشتغال پیگیری‌های جدی در جهت احیای کارخانه‌ فخر ایران را انجام داده‌ام و هم‌اکنون نیز در حال پیگیری است./

پایان پیام

  • کد خبر : 383235
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار